poniedziałek, 21 września 2009

Zaczynamy

Witam!

Mam na imię..zresztą nie ważne jak. Mam 21 lat i choruję na łuszczycę.



Co pchnęło mnie do prowadzenia tego bloga?


Mój stan chorobowy określiłbym jako naprawdę lekki. Mam czerwone plamy na skórze owłosionej głowy i do tego złuszczająca się w tych miejscach skóra. Okresowo pojawiają się małe plamki łuszczycowe na ciele.
Jak już zaznaczyłem, jestem szczęśliwy z stadium mojej choroby.
Mogło być o wiele gorzej ! Link dla wytrwałych

"Najgorsze w nieuleczalnych chorobach jest to, że każdy próbuje ci wcisnąć coś,  żeby cię wyleczyć"


Denerwują mnie te wszystkie cudowne środki, szamponiki, maści, żele, oleje, tłuszcze, okłady, maseczki i tylko Bóg raczy wiedzieć co jeszcze.

Chcę przetestować dostępne środki (niestety w moim zasięgu finansowym) i rzetelnie opisać ich działanie, skuteczność, łatwość aplikowania.
Nie chcę, żeby to była reklama.

Jeżeli ktoś chciałby podzielić się swoimi opiniami zapraszam do komentowania.
Jestem otwarty na zdanie internautów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz