poniedziałek, 28 września 2009

Elocom


Elocom jest lekiem sterydowym, wiec trzeba stosować go wraz z cyklem odstawienia leku. Gdyż jego skuteczność, będzie znacząco spadać.
Co do zastosowania, stosuje się go zewnętrznie bezpośrednio na zmiany łuszczycowe ( bądź inne dolegliwości skórne).

Przez jakiś rok od rozpoczęcia kuracji Elocomem, efekty były zdumiewające. Zmiany łuszczycowe na owłosionej skórze głowy znikały już po pierwszym zastosowaniu. Dlatego lek ten na pewno mogę polecić. Dla osób z łuszczycą w delikatnym stadium, gdyż jak powiedziała mi p. dermatolog, jest to lek dosyć słaby, który z gorszymi zmianami skórnymi może sobie nie poradzić. Kolejnym minusem jest spadająca skuteczność. Pomimo przerw w stosowaniu ( używałem go tylko w okresach nasilenia, 2-3 aplikacje do ustąpienia lub zelżenia objawów). Mój brat odniósł takie samo wrażenie. Zmian na reszcie skóry oboje nie mamy za dużo, ale stosowanie tutaj też przyniosło skutek.
Lek jest na receptę, dlatego konsultacja dermatologiczna jest konieczna i wskazana.

Aha i jeszcze. Przeczytałem w necie kilka dziwnych porad
NIE STOSUJE SIĘ ELOCOMU NA TRĄDZIK, chyba, że dermatolog tak zaleci. Wydaje mi się, że trądzik jest następstwem bakteryjnym, a Elocom nie ma działania antybakteryjnego.


Macie jakieś wrażenia a propos Elocomu ?

1 komentarz:

  1. Elocom stosuje od tygodnia, efekty przerosły moje oczekiwania:) juz po pierwszym dniu stan sie poprawil, po trzech dniah nie ma sladu! Obecnie odstawiam lek. Przez 4 dni profilaktycznie smarowalam kluczowe miejsca, teraz tylko natluszczam je wazelina (przede wszystkim problem u mnie wystepuje za uszami). Jestem przesliwa, bo w koncu moge zrobic koka lub zwykla kitke I wyjsc na ulice :) zobaczymy za jakis czas jak to bedzie wygladac... trzymaj kciuki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń